Як залучити клієнта та продати індивідуальне заняття
Ви навчитесь знаходити свої сильні сторони і не нав’язувати тренування, а продавати їх без стресу для вас і клієнта.
Семінар призначений для:
– персональних тренерів;
– фітнес-менеджерів;
– співробітників відділу продажів.
Мета семінару:
– структурувати першу зустріч з членом фітнес-клубу;
– підвищити конверсію клієнтів на вступних заняттях;
– освоїти методи збільшення бази членів фітнес-клубу і утримання персональних клієнтів.
У програмі семінару:
1. Роль вступного інструктажу.
Багато фахівців несерйозно ставляться до безкоштовних послуг фітнес-клубу, втрачаючи можливість придбати персонального або лояльного клієнта. На семінарі ви розглянете, як правильно побудувати ознайомче тренування. Вигоду отримає і новий член клубу, і фітнес-фахівець.
2. Налагодження контакту з новим клієнтом.
Для довгострокових ділових відносин необхідна довіра і рапорт з боку споживача. Забезпечивши довіру до себе як фахівця, ви розширите межі і отримаєте інформацію про приховані потреби та цілі клієнта.
3. Типи клієнтів.
Ви дізнаєтеся:
– роль типів сприйняття клієнтів в перемовинах;
– види презентацій, питань і їх місце в спілкуванні з клієнтом під час першої зустрічі;
– правила і помилки на першому тренуванні.
4. Виявлення потреб.
Ви розглянете типи потреб і цілей, навчитеся ставити досяжні цілі і актуалізувати завдання.
5. Презентація і пропозиція персональних тренувань.
Ви дізнаєтеся:
– функції персональних тренувань, методи досягнення мети і оптимізації ціни-кількості-якості;
– як побудувати результативну презентацію за потребами члена фітнес-клубу;
– як порівнювати переваги персонального тренінгу з іншими методами.
Також освоїте методи продажів персональних тренувань великими обсягами.
6. СПИН-продажу.
Ви навчитеся актуалізувати приховані потреби клієнта. Дізнаєтеся, як за допомогою питань викликати бажання тренуватися з вами.
7. Робота з запереченнями.
Ви розглянете:
– види і причини заперечень;
– справжні і несправжні заперечення;
– алгоритм роботи з запереченнями та поширені помилки.
Також відпрацюєте техніки подолання заперечень.
8. Утримання клієнтів
Ви відпрацюєте методи утримання клієнтів. Розглянете правила роботи з персональними клієнтами і часто допускаються помилки.
Після проходження тренінгу видається СЕРТИФІКАТ Академії Фітнесу – Україна.
Найближчі тренінги
За запитом
Одеса
У програмі теорія і практика! 1. Майстер-класи: – Tae Bo beginner – Tae Bo PRO Тривалість по 45 хвилин 2. Разбір основних вправ та методів...
За запитом
Одеса
В програмі: Особливості використання зазначеного обладнання. Розбір базових вправ з використанням обладнання. Техніка роботи з обладнанням. Каталог вправ (рівень I, II, III). Складання і розбір...
За запитом
Одеса
Програма. 1 день: Плавання для дітей 1-3 роки. Анатомо-фізіологічні особливості. Оздоровчі аспекти. Вимоги до басейну. Забезпечити безпечні умови. Протипоказання до занять. Принципи навчання плавання. Практичні...
За запитом
Одеса
20 годин, щоб стати кваліфікованим тренером. Для кого: для тих, хто зрозумів що одного кохання до фітнесу недостатньо, а потрібні ще й базові знання. для...
За запитом
Одеса
План семінару: 1. Що таке функціональний тренінг? 2. Анатомічні осі 3. Основні Фізичні якості та їх застосування в тренуванні 4. Поняття музичного квадрата 5. Методи...